[slikom] Re: foobar2000

  • From: "Slobodan" <freedomd@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 May 2006 14:31:46 +0200

Hi,

rekao bih da ima bolji zvuk od Winamp-a, cak i samo sa default-nim
ekvilajzerom. E sad, navika jeste cudo. Sa Winamp-om se lakse snalazim. Jos
jedan detalj koji ne znam da resim jeste cross fade. Tamo pokazuje da je
aktivan ali u praksi ne daje rezultat. Pokusao sam i sa cross fader ali
nece. Sto se Jaws-a tice, jedini problem imam sto ne mogu da iskljucim
najavljivanje kompozicije koja startuje. Sve u svemu nije los ali eto ima
par stvarcica koje me drze za Winamp.