[slikom] Re: fis - odlicno!

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Jun 2005 01:56:30 +0200

Pozdrav Nikola,

Fis mozes ubrzati standardnom Jaws-ovom komandom:
"Control+Alt+PageDown"
a usporiti sa:
"Control+Alt+PageUp"

U vezi registracije, informacije se mogu naci u fajlu "Procitaj.txt" do koga se
dolazi iz Fis-ove grupe u grupi Programs start menija.
  Ovaj fajl je posebno spakovan uz instalacioni tako da bude dostupniji u
startu.

  Zahvaljujem na pohvali Fis-a.
  Bicu takodje zahvalan svakom ko mi ukaze na nedostatke i propuste. Neki od
njih su mi vec i sada poznati i radicu i dalje na poboljsanju ove adaptacije
Finskog Eloquence glasa. Pocev od ove verzije, veliki deo definicija koje
koristi Fis se nalaze u ".ini" fajlu sto omogucava i samim korisnicima da
izvrse neke izmene ili dopune na sasvim jednostavan nacin.

  Srdacan pozdrav,
  Dragan.