[slikom] Re: fine reader

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Nov 2007 20:45:52 +0100

     Zdravo Tanja,

     Ja iz ove poruke jedino vidim da se raport šalje Microsoftu a ne abbyy
finereaderu. Na osnovu toga zaključujem da je to neka greška u samom Windowsu.

     Je si li pokušala isključiti ono da se ovakve  poruke ne pojavljuju? Mada
znam šta sam napisao u vezi toga. Ponovo te pitam, pošto nemam tvoju orginalnu
poruku, kada se ta poruka tačno pojavljuje? Kada skeniraš to jest kada se
skener
kreće, kada se vrši rekognizacija ili prilikom snimanja teksta u neki fajl.

Pozdrav!