[slikom] fin reader i cirilica ponovo pitam

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Nov 2007 17:13:26 +0100

Ne znam zasto nema odgovora na moj mail. Znam da ima mnogih koji skeniraju i
imaju iskustva, a meni je hitno potrebna pomoc.
Ima li neko ideju kako da fin reader skenira cirilicu?
Napominjem da sam  cekirala srpski cirilicu u jezicima. Znaci instalirala sam
dodatne jezike i u izboru cekirala sta treba, ali i dalje ne prepoznaje
cirilicu.
Znam da ce sada neki reci kako postavljam pitanja o kojima se pisalo, ali
mislim da je svrha ove liste iznad toga.
Pozz