[slikom] Re: filmovi

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Jun 2005 13:49:42 +0200

Ne znam tocno u cemu je problem, ali, zanima me o kojoj se verziji Winampa
radi, jer ja koristim trenutno ovu 5.092 i nisam primjetio da mi podize
titlove. Ako nije problem, dojavi mi verziju svog Winampa i reci mi, koristis
li mozda programe tipa Direct VobSub, DivX G-400 ili G-Spot. Ovo me zanima jer
se uz pomoc ovih programa mogu dobiti titlovi i u Media Playeru i jos nekim
programima koji ne podrzavaju titlove.

Regards
ICQ #274-696-026