[slikom] Re: facebook messenger

  • From: "Igor Zelenika" <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Nov 2010 18:46:50 +0100

mene zanima da li se na aim messengeru moze negdje odcekirati da mogu primiti i
drugi chat ako mi je jedan vec otvoren.
juce sam ga instalirao i prijatelj mi rece da mi je pokusavao poslati chat ali
mu je izbacivalo da ne moze.
ja sam gledao u settings ali nisam nasao ili neznam sta podesiti, naravno ako
se moze podesiti.

�alje: Suzana Ristanic
Datum: 17. studenog 2010. 2:07
Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Predmet: [slikom] Re: facebook messenger

Pozdrav!
ja se izvinjavam ako je neko odgovorio na ovu poruku, jer nisam stigla da
procitam sve i odgovaram na brzinu zato sto zelim da pomognem.
Postoji jedan nov program za chat-ovanje na facebook-u koji se zove Aim. On je
poput messenger-a. Funkcionise po tom principu.
Adresa sa kojeg mozete skinuti je:
www.aim.com
S postovanjem,
Suzana Ristanic