[slikom] facebook kontakti - skype

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jan 2014 19:19:24 +0100

Pozdrav Suzana!

Poznat mi je taj problem s Facebook kontaktima, ali samo mogu zakljuciti
kako mozda u ovoj verziji opet to povezivanje izmedju skypea i facebooka ne
radi kako treba.
Odustao sam od toga i vratio se na izvornu stranicu za dopisivanje.

Mozda bi nam svima dobro doslo da se vratimo na neki facebook chat program,
kao sto je bio (a valjda je i sad) aim messneger (ili kako se vec zvao).

Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje
(Center for Education) "Vinko Bek"
Kuslanova 59a