[slikom] Re: eset smart security pitanje

  • From: "narcis" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Mar 2011 01:12:13 +0100

pa milane ako koristis kao i ja nort 32 to se moze uraditi da ti ga skenira
svaki dan.

mada ja koristim opciju da ga sam obnavljam na mesec dana jer i u toku tog
perioda moji mi kazu dali je virusni sistem promenuo boju iz zelene u neku
drugu pa onda znam damora potraziti sta ga je to zarazilo i da to eliminisem
naravno pustim ga da odskenira sta ima u kompjuteru zarazeno pa onda znam gde
treba da baziram svoju istragu o tome sta je zarazeno pa da to izbacim.