[slikom] Re: dvx na mobilnom

  • From: "Kruno Drenski" <kdrenski@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Dec 2006 12:00:15 +0100

...zamolio bi da mi isto tako proslijedis taj programcic na mail da ga
isprobam...
Puno hvala,=20

KRUNO DRENSKI

dipl. iur

tel.  + 385 1 4699 434

mob. + 385 98 175 5233

fax. + 385 1 4699 499

e-mail: kdrenski@xxxxxxxxxxxxxxxx

UPOZORENJE: Ova elektroni=E8ka po=B9ta sadr=BEi za=B9ti=E6ene =
informacije od kojih
neke ili sve mogu biti zakonski za=B9ti=E6ene. Namijenjene su =
isklju=E8ivo
navedenom primatelju. Ako je zbog gre=B9ke u adresiranju ili prijenosu =
ova
po=B9ta krivo upu=E6ena, molimo Vas da obavijestite autora =B9alju=E6i =
odgovor na
ovu poruku. Ako niste navedeni primatelj, ne smijete koristiti, otkriti,
proslijediti, umno=BEiti, tiskati ili na bilo koji drugi na=E8in =
upotrijebiti
ovu elektroni=E8ku po=B9tu. Svako neovla=B9teno kori=B9tenje, =
objavljivanje,
prerada, obrada, reprodukcija, prikazivanje, preno=B9enje, snimanje ili =
bilo
koji drugi oblik neovla=B9tene uporabe ove elektroni=E8ke po=B9te =
podlije=BEe
kaznenoj i prekr=B9ajnoj odgovornosti, kao i gra=F0anskopravnoj =
za=B9titi.

DISCLAIMER: This e-mail contains proprietary information some or all of
which may be legally privileged. It is for the intended recipient only. =
If
an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please
notify the sender by replying to this e-mail. If you are not the =
intended
recipient you must not use, disclose, distribute or copy this e-mail. =
Any
unauthorised use, publication, rewriting, processing, reproduction,
presentation, re-transmission, or recording of this e-mail may be =
subject to
both criminal and disciplinary penalties, as well as civil liability.=20

=20