[slikom] Re: dvx

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Dec 2006 23:18:26 +0100

ako sam dobro pratio tebe zanima kako da citas filmove i uz pomoc kog
programa
evo ovako meni se za to najbollje pokazao mv2 player
sa njim bez ikakvih problema citam titlove.
ja koristim neku verziju mv2player ++moze i sa RadLight om
medjutim kod mene on ne cita slovo "r"
gde god je u rec to slovo on ga preskoci.
neznam zasto.
mv2 sam pronasao preko  google a probaj tako ako ne uspes poslacu ti ga ja.
kada instaliras neki od ovih programa sva mudrost ti je da sliku postavis na
full dakle da bude preko celog ekrana. kod mv2 to radis pritiskom na enter
kada pokrenes film.
druga stvar koju trebas uraditi je da sa insert i slovom s postavis jaws na
all
to bi bilo sve
Milan