[slikom] dvd

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 May 2006 00:16:03 +0200

Pozdrav, evo ja sam pre neki dan stavila dvd rezac. Vidim da sve lepo
prepoznaje i reze. Medjutim, danas sam htela da pustim jedan film i desilo mi
se da ima slike, a nema tona. Film sam pustila preko windows media playera.
Vidim da tamo ima opcija i za pustanje dvd-a.
E sad ono sto mene zanima je  da li moram da nabavim program koji je iskljucivo
za pustanje filmova preko dvd-a?
Kako windows media player pusta filmove na dvx-u, a nece na dvd-u da pusti ton.
i ako sam oba filma pustila iz istog
dvd citaca na racunaru?
Aleks