[slikom] Re: da li postoji prevodilac sa engleskog

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Jun 2005 19:05:53 +0200

     Caos svima,

David me je prozvao, pa da ne ispadne kako necu da odgovorim. O programima
za prevodjenje uglavnom malo znam, ali postojalo je nekoliko web stranica
preko kojih se mogao dobiti sirov" prevod. To ipak nije odvise upotrebljivo
za ljude cije je poznavanje nekog jezika lose.
Evo nekoliko linkova, pa ko zeli neka isproba:
http://www.tranexp.com/
http://www.foreignword.com/Tools/transnow.htm
http://www.nostalgija.com/zabava/prevodilac.php

Mahalice