[slikom] Re: ctrl+m ne reaguje

  • From: "Milan" <milned73@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Feb 2009 08:58:31 +0100

probaj sa f-5
----- Original Message ----- From: "Saša Grbić" <sasagrbic@xxxxxxxxx>
To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, February 07, 2009 8:26 AM
Subject: [slikom] Re: ctrl+m ne reaguje

Evo, sad sam se uvjerio da mi je pc kursor na listi poruka, ali opet neće. Tako i ja radim. Da ti pravo kažem pokajao sam se što sam stavio home premium. Prije nje imao sam ultimate verziju. Home premium sam stavio nadajući se da ću dobiti na performansama računara, no nisam primijetio neku razliku, a ultimate mi je puno stabilnije i bolje radila. ----- Original Message ----- From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
Od: Saša Grbić
Predmet: [slikom] ctrl+m ne reaguje

Pozdrav. Imam Vistu home premium. Od jutros mi ne reaguje komanda ctrl+m u
Windows mailu. Zna li neko u čemu može biti problem?