[slikom] Re: citanje stranica u novinama koje su fotografisane

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Apr 2007 21:53:55 +0200

     Zdravo Aleksandra,

     Ako je to zaista slika onda ni jedan kursor ne pomaze a nije moguce
selektovati i kopirati. Jedino rjesenje je da se ta slika snimi i propusti
kroz Fine reader pa da se dobije tekst koji je na njoj. Posalji link da
pogledam kako je to uradjeno.

Gradimir

Od: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] citanje stranica u novinama koje su fotografisane

Pozdrav,
otisla sam na jedan sajt na kome su svi oglasi iz novina na jednom mestu.
Kada odem na zeljeni link, otvori mi se stranica sa oglasom. Medjutim, ona
je fotografisana strana iz novina i jaws mi to ne cita, cak ni kada spojim
kursore. Ovo mi je jako bitno. Da li postoji neki nacin da se to prebaci u
dostupan model? Napominjem da sam probala varijantu coppy-paste i ne radi.
Aleks