[slikom] citanje filmova

  • From: Tomić Rajko <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom LISTA" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jul 2005 18:54:18 +0200

pozdrav svima

to sto jaws moze da cita titlove to je jos jedan jak adut za fis
probao sam i fis odlicno zvuci. treba ga ubrzati samo za jednu stepenicu.

nazalost sa dvd filmovima nije tako mozda neko tu jos nesto zna pa nek javi
Ovo je super stvarcica za nas slabovide. inace ja sa dvogledom gledam
filmove sa nekih četiri metra samo zbog. titlova bar za divikse necu morati
koristiti dvogled. oni koji su probali sa dvogledom znaju kako ga je tesko
drzati u ruci sat satipo.