[slikom] Re: cirilica za FR 7.0

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Nov 2007 14:36:34 +0100

Ja imam to, u njemu imas sve jezike. Instalirala sam to, taj dodatak, ali mi
cirilica nije radila. Poslusacu Gorana, pa videcemo...
Poslacu ti ovo na licni mail, ako ne zauzima mnogo mb. A ako zauzima... onda cu
ti negde uploadovati. Ali ne mogu danas to, posto mi nije na ovom racunaru, tek
u ponedeljak ako nije kasno.