[slikom] Re: cestitka

  • From: josip ivić <ivic.josip@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Jun 2012 15:12:26 +0200

i ako će neko možda reći da netreba pretjerivati ja ipak mislim da na ovaj
dan treba reći istinu da je lista slikom bila i ostala mjesto na komu se
moglo na naj jednostavniji način naučiti nešto i pomoći sebi i drugima.stoga
sve čestitke gradimiru i svima koi su zajedno sa njim prije 10 godina
pokrenuli listu.kratko i bez patetike veliko hvala.