[slikom] Re: cao ljudi

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Feb 2008 00:05:50 +0100

Eto, zato sto 12 godina radim za kompjuterom i Internetom i jednostavno znam
da nema preuzimanja filmova, narocito ne piratskih kopija preko weba, a ako
kojim slucajem ima, naplacuje se. Drugi razlog za ovo je sto nitko za
nelegaolnu aktivnost  nece podici web server ili iznajmiti neki komercijalan
sa prostorom od nekoliko desetaka terabajta kako bi postavio nekoliko tisuca
filmova. Za to sluze P2P programi, medju kojima je i torrent protokol koji
omogucavaju razmjenu datoteka bilo kakvog sadrzaja izmedju svih kompjutera i
korisnika spojenih na neku od P2P mreza.