[slikom] besplatno slanje sms poruka opet ali nesto novo

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Sep 2005 23:40:07 +0200

Pozdrav! Upravo sam pronasao jos nesto.
Najpre saznao sam da se sa sezamovog sajta mogu slati poruke. Da li neko zna
nesto o ovome, a ako ne evo uputstva za 1 strani site koje sam upravo nasao
na nekom forumu ima tamo sve i svasta preko stotinak sajtova ali u glavnom
ne rade za srbiju lil se moze slati ogranicen broj poruka a ovde mislim da
je oko 300. Ako naletim na nesto novo pisem. Pozzz