[slikom] Re: besplatni pop3 i smtp mail nalozi

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2004 13:38:28 +0200

Ovdje te moram malo dopuniti sto se tice ovih BESPLATNIH pop3 servisa.

Ja sam ih probao nekoliko pa i sam Hotpop koga ti spominjes kao najzvucnije
ime. To ponekad radi dobro, a ponekad zna stekati, znaci drugim rjecima,
dogadja se ponekad da neke poruke uopce ne budu isporucene primatelju. Zato svi
ti servisi i garantiraju vecu pouzdanost ako se sam account placa itd. No ako
netko bas zeli BESPLATAN pop3 mail account unatoc tome, po mom iskustvu
najpouzdanijim se pokazao:

http://www.softhome.net

jer tu doslovno ne dobivate na accountu reklame, nema spama itd.

Pozdrav,

David