[slikom] Re: [belistap] studenti i knjige

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Aug 2004 02:50:06 +0200

Iz sve snage podrzavam ovu akciju i sam cu se ukljuciti u nju sto se tice
davanja nekih knjiga,  ovako rade ozbiljne organizacije koje se na sve
moguce nacine bore za svoje clanove a ne kao savez slepih gde se rukovodstvo
bori samo za sebe i svoja prava.
Hvala na razumevanju nasih problema i potreba
pozdrav Daca