[slikom] aim problem sa facebook kontaktima

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 31 Jan 2014 21:09:12 +0100

Pozdrav,
Za chat na facebook nalogu koristim aim mesenger verziju 7.5.14.
Radio mi je normalno skroz dok nisam zbog odredenih razloga napravio
novi nalog na fb.
Dakle problem je da kada ga otvorim i spojim ga sa facebook kontaktima
ne zeli ih prikazati nikako.
niti one koji su online niti offline.
Probao sam sve moguce, i deinstalacija i drugi facebook nalog ali nista
nece.
moze li mi netko pomoci ili je moje koristenje programa zavrseno pa cu
morati prijeci na mirandu ili preko skype-a
ako netko zna rijesiti problem ili ga je imao neka mi pomogne jer mi je
to pa moglo bi se rec dosta vazno.

pozdrav
Alen