[slikom] Re: addon emoticons u nvda

  • From: Narcis Sudarević <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Jan 2014 02:25:58 +0100

a milane nesto onda mozda i ne radis dobro ja kad koristim to isto mi je
nvda na hrvatskom i kaze mi bilo o kojem emotikonu se radi koji
posaljem.naravno na engleskom ga izgovori e sad ima jedna opcia koju si
mozda propustio a u objasnjenju tekstualnog dokumenta stoi imas opciu kaston
emotikon to je ona koja se nalazi u meniu kad dodjes do emotikon menadzera
idi ovako insert i slovo n potom se spusti na podesavanje i tu strelicom
desno i potom dole do opcije emotikon menadzer sub meni i tu ides desno prva
opcia je insert emotikon a druga je kaston emotikon ili sad ne mogu tacno da
se setim naziva i tu kad udjes tad imas svih 84 emotikona na odabiru al kad
ides sa tabom jednom imas i polje edit predpostavljam ili da pravis neki
dodatni tekst ili da ih na neki nacin ti prevodis i u objasnjenju stoi da se
u tom fajlu sa tim emotikonima pravi i diktionari fajl koji se moze
sacuvati.posto imas ceo paket adonsa pogledaj tamo u folderu imas adons info
i tu je i jedan txt dokument vezan za emotikone i tu je celo objasnjenje o
tome.