[slikom] Re: Zvucna kartica i zvucnici

  • From: "Nijaz Skaljo" <nijaz@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Oct 2005 23:01:30 +0200

Zdravo Viki
U Control panelu imas stavku "AudioHQ".
Trebas uci u ovu stavku i kliknuti na "Speaker".
Zatim pritisni "Insert minus" (Route Jaws to Pc), pa strelicom dole idi na
"4 speakers" i onda lijevi klik misha.
Nakon toga dvaput "Alt +f4" da zatvoris "AudioHQ".
Ostajemo jos u Control panelu.
Sada idi u "Sounds and Audio Devices".
Ovdje pet puta tabulatorom na Speaker settings "Advanced..." i ovdje
strelicom odaberi izmedju ponudjenog ono sto ti odgovara prema tvojim
zvucnicima.
Kod mene je odabran "Quadraphonic speakers". Najbolje da isprobas svaku
opciju za koju mislis da ti odgovara.
Nakon odabira idi na Apply, pa na OK.

Srdacan pozdrav

Nijaz