[slikom] Re: Zvanje Australije preko Skypea

  • From: "Nijaz Skaljo" <nijaz.skaljo@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 02:59:20 +0200

Nemoj placati za skype. Uplati za 12Voip ili Nanoh preko njih je australija
besplatna, a kredit moze trositi za zemlje koje se naplacuju. Preko ovih
programa je gotovo cijela Evropa, Kanada USA i Australija besplatna, kao i HR.
Preko 12Voipa su i mobiteli povoljniji, a u nekim zemljama su i besplatni.
Jedino je ogranicenje tjedno na tri ili cetiri sata, a uplatom od 10€ dobivas
90 dana slobodnih razgovora.