[slikom] Zemun 2004

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Aug 2004 09:51:31 +0200

     Pozdrav za sve!

Ova poruka po svom sadrzaju mozda i nije za listu slikom mada cu pronaci neku
vezu izmedju subjekta ove poruke i cilja liste.
     U subotu 21. i nedelju 22. avgusta ove godine u Zemunu je odrzano druzenje
pitomaca doma Veljko Ramadanovic. Jednostavnije receno ucenika zavoda za
slijepu djecu i omladinu. Ovaj dom je u nekoliko navrata mjenjao svoje ime mada
je uvijek ostao Veljko Ramadanovic.
Okupilo se tu vise od 100  pitomaca doma a njih 53 je iskoristilo priliku da i
prespava. Najveci broj ucesnika je bio iz Beograda ali su tu dosli i bivsi
pitomci koji sada zive U Sloveniji, Makedonji Bosni i Hercegovini ili
jednostavnije receno iz svih zemalja koje su nekada bili zajednicka drzava.
Bilo je tu onih koji su u domu u Zemunu bili pocetkom pedesetih godina ali i
onih koji su ovaj dom napustili prije dvije ili tri godine. I ako ne nesto
posebno organizovano ipak je bilo zanimljivo sresti ljude sa kojima ste djelili
zajednicku spavacu sobu, sto u trpezariji, ljude koji su vam bili prijatelji,
drage osobe, simpatije i jos mnogo mnogo toga. Ja sam licno iz toga doma izasao
prije 27 godina i nikada do sada nisam bio u njemu. Sada sam sreo nekoliko
osoba koji su u isto vrijeme bili pitomci tog doma kada i ja. I ako mnogo toga
vise nije kao nekada jer je tu nova zgrada, drugaciji rasporedi u starim
zgradama   ipak su emocije bile na visini. Ipak poneka suza, cvrst stisak ruke
i na kraju druzenje uz pjesmu do jutra ce ostati dugo dugo u sjecanju.
I da bi na kraju ova poruka imala  neku vezu sa  ciljem ove liste evo i dvije
kratke informacije.
Tu su bili i cetiri clana sa ove liste koji aktivno pisu ali i cetiri clana
koji su nekada bili na  listi a sada iz razno raznih  razloga to nisu. Mozda se
jednog dana i clanovi ove liste negdje okupe i druze.

Gradimir