[slikom] Re: Zanimljive skripte za download

  • From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 23:29:36 +0100

Pozdrav! ok sa kojim programom moze to da se uradi i pri tom kvalitetno
ociste sumovi kao sa sf-om? Ma daj bre ko jos kupuje kod nas licencu za sf?
Sto se tice skripti stvarno su fantasticne ali ne znam kako bi isla njihova
kupovina obziorm da svi koristimo krekovan jaws a skripte same po sebi nisu
uopste skupe. Kostaju negde oko 30 dolara mozda cak i manje.