[slikom] ZaSportski rezultati u zivo za ljubitelje kladjenja

  • From: Dzemal <nesima@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Feb 2009 08:05:36 +0100

Pozdrav svima, obzirom da volim klađenje na rwezultate futbalskih utakmica a
takođe inekih drugih sportova pokušavao sam često da ih pratim uživo preko
stranica mmogobrojnih kladionica ali su stranice koje sam posjetio ne
prilagođene slijepima. Prije par dana sam zamolio našeg člana Hamdu Kentru koji
se bavi probemima prilagođavanjja interneta slijepima i on mi je postavio na
svoju stranicu link koji u potpunosti zadovoljava moje potrebe, svi oni koji
imaju sličan problem mogu ga riješiti ako posjete web stranicu,
www.kentra.page.tli tamo potraže link rezultati uživo odnosno livescore taj
link će ih direktno odvesti do stranice gdje će potpuno samostalno pratiti
trenutne rezultate atakođe mogu pogledati irezultate utakmica koje su završene.
Pozdrav od Džemala i još jednom hvala Hamdo.