[slikom] Re: Za korisnike Facebook-a

  • From: "Milorad Pejic" <pejic.milorad@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Feb 2009 17:50:08 +0100

Odes tamo izaberes face book ulogujes se tamo gde ti pise user name uneses mail a gde pise password normalno sifru tamo kada se ulogujes dobijes listu kontakata koji su on line. Izaberes kontakt enterom i onda ti se pojavi write i imas edit polje tamo pises poruku i imas send button i to je to. Stranica se osvezava svakih 20 sekundi tako da kada se osvezi imas poredjane poruke od najsvezije pa sve do najstarije.

Milorad Pejic
Serbia
Msn
milorad-pejic@xxxxxxxxxxx