[slikom] Za G. Branka Miljka

  • From: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Nov 2007 12:46:38 -0800

Postovani G. Miljko!
Saznao sam da ste preko Slikom-a zamolili da Vas prijavim na svoju listu Na
kavi. Nazalost ta mi je poruka promakla, pa nemam Vasu e-mail adresu, pa Vas
ovim putem molim da mi se privatno javite, kako bih Vas prijavio na listu.
Ispricavam Vam se zbog zakasnjenja, jer zbog zdravstvenih problema nisam
neko vrijeme bio aktivan na listama.
Isto tako, clanovima i moderatoru Slikom-a ispricavam se sto koristim listu
u privatne svrhe, ali nisam imao drugog nacina, da se obratim G. Miljku.

Srdacan pozdrav svima

Bojan

Bojan Bertek

dipl. muzikolog - prof. povijesti glazbe

Matije Gupca 18

10380 Sveti Ivan Zelina

Skype name: Bocko 2005

4shared account: muzikolog.4shared.com