[slikom] Re: Za Davida

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Dec 2006 23:05:53 +0100

Zdravo Kolega!

Sto se Opatijskih festivala tice, imam nesto dolje u podrumu na plocama i to
ne sve. Kad budem rjesio problem sa plocama, tj., kad budem barem nesto od
toga prebacio na comp mogu to preko liste Nota stavit na Yousendit.com
odakle ce se to moc preuzet. No iskreno, buduci pretpostavljam da volis
dobru i kvalitetnu glazbu nije mi jasno zasto nastojis skupit bas sve sa tog
festivala koji je takodjer u devedesetak posto obilovao razno-raznim
glupostima koje mozemo nazvat jednom rjecju sund???

David