[slikom] Yahoo Co UK

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <firecracker@xxxxxxxxxxxxx>, <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Dec 2006 21:44:31 +0100

Pozdrav svima.
Na listama je sigurno otkad sam clan bilo poprilicno pitanja u vezi
otvaranja mail accounta na yahoo.co.uk domeni.
Uobicajeni odgovor, barem u zadnjih godinu dana bio je da britanski Yahoo ne
dozvoljava POP pristup mailu ako adresa nije otvorena sa podrucja
Ujedinjenog kraljevstva.
E, sad.. Ili im je paznja popustila, ili je i njima vrijeme blagdana i
darivanja, ili ljudi na listi sire dezinformacije, ali ja sam prije 20
minuta sasvim bez problema otvorio account na yahoo.co.uk, ukonfigurirao ga
u Outlook Express bez problema i sasvim pristojno radi.
Ako hocete provjeriti, pisite mi na zarakijel7@xxxxxxxxxxx, odgovorit cu vam
svima rado.
Naravno, upisivanje grafickog koda je jos uvijek tamo, tako da ce slijepi
korisnici imati malo problema oko toga, no kao sto smo sigurno svi vec
naucili, nista nije nemoguce kad se stvarno zeli.
Regards

ICQ #274696026