[slikom] Wintalker ne govori brojeve

  • From: Robert Jelic <robertjelic8@xxxxxxxxx>
  • To: slikom <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Nov 2013 19:15:13 +0100

Pozdrav!
Instalirao sam Win talker 2.1 verziju i imam problema.
Naime, nece da mi cita brojeve.
Odnosno, nekada mi procita, a nekada mi ne procita, a vise ne procita
nego sto procita.
Tako u tekstu skoro redovito presuti brojeve, kada bi treba citati
(reci) sistemski sat, tada mi kaze sat a presuti minute.
Isto tako kada mi govori popis u listama, broj vise presuti nego sto
procita. Ili kaze samo dio broja, npr. treba reci my docunent 3 od 20,
a kaze mi my docunent dvotocka, ili kaze my document 3 dvotocka, ili
kaze my document dvotocka 20.
Sa Wintalker-om sam dobio i poseban cd sa rijecnicima i uredno sam ih
kopirao u folder wintalker 2 kako je pisalo u datoteci Read me.
Koristim Windows 7 ultimate, 64 bitnu verziju, i  NVDA 2013-2 kao citac.
Dali je problem u windowsima, ili u NVDA ili u wintalker voice.
Da li ste vi imali slicnih problema i da li ste ih i na koji nacin rijesili?
Odnosno, na koji bi nacin mogao rijesiti ovaj problem
Unaprijed zahvaljujem.
Robert Jelic.