[slikom] Re: Winmail i pisanje mail poruka - pitanje

  • From: "Todosijevic" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 May 2014 09:54:54 +0200

                     Zdravo Miso

   Pisemo o WindowsMail-u, ovo napominjem, da ne bi bilo dodatne zabune.
Komanda: "Shift+Tab", je komanda da se nadjemo u polju posiljaoca; to znaci,
tu mozes da odaberes samo tvoju adresu, sa koje ces poslati postu, ukoliko
imas vise svojih adresa. Znaci, ova tvoja preporuka nesto ne stimuje, ili su
neka podesavanja kod tebe izmenjena. Ja tako vidim stvar; mozda gresim.
Ocekujem jos neciji komentar, kako bi smo to definisali. Pozdrav svima;

                         Milan