[slikom] Windows live mail - bolje ista nego nista

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 May 2014 23:56:47 +0200

   Jos ovo danas pa cuse malo ucutati.
   precica kontrol+shift+c u ovom sindows live mail aplikaciji je bar kod mene
dodaj kontakt.
   Pa, ako vec nisam dobio resenje za brisanje, dobio sam lakse resenje za
upisivanje.
   Dobrinko u svakom slucaju hvala na ovom mentalnom poklonu.
   Dobro, mozdsa ova tema za vas, koji racunar imate u malom prstu, I nije
toliko zanimljiva, ali eto koliko primecujem, ima jos nekih koji ovo sa
zanimanjem prate.
   Priznajem, moja jeste mana, sto moje poruke lice kao kampanja, za ono sto me
zanima, ali zato kada proucim ono sto me interesuje, verujte, ne javljam se
tako cesto.
   Verujem da cete izdrzati ovu mentalnu torturu, jos malo, a posle cete
zaboraviti kada sam se poslednji put javio.
   Hvala vam na pokazanom razumevanju, a posebno onima, koji su svoj arsenal
znanja o poznavanju racunara, podelili malo I sa mnom.
   Pozdrav, do sledece poruke, za koju se nadam dsa ce biti jedna od poslednjih
na temu windows live mail, posto se polako ali sigurno blizim kompletiranju,
onoga sto me od ove aplikacije zanima.
   Uzdravlje, I ziveli!

---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.