[slikom] Windows LIve Messenger

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Oct 2008 14:54:09 +0200

Pozdrav svima!
Eto, instalirao i ja ovo cudo sto da malo testiram sto da se obnovim i sad
me zanima jedna stvar.
Kako se postize poligamija na njemu? Htio bih isprobati kako izgleda kad se
istovremeno spojim na dva accounta, posto planiram otvoriti jos jedan za
fakultetske potrebe, no nigdje ne nalazim opciju da se ulogiram jos jednom.
Napominjem da sam postavio patch za ciscenje nepotrebnih stvari i da sam
ostavio poligamiju mogucom.
S postovanjem

Gordan Radic
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx