[slikom] Re: Windows 7 32bit i boot mode problem

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 26 Apr 2014 08:04:16 +0200

dobro, ukljucio bih se i ja malo sa bios-om bootom itd.
Zapravo cu pitati nesto mozda vama jednostavno ali meni zasigurno bas i ne.
Imam vec mjesecima jedan lenovo model laptopa. Ni na koji nacin ne mogu
ulaziti u bios niti sa funkcijskim tipkama birati boot devices itd. Ne
mogu saznati do cega bi to bilo. Rekli su mi neki da mi je bios
zakljucan ili sta vec.