[slikom] Re: Winamp

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Aug 2004 17:38:34 +0200

          Zdravo Gordane!

Uredu, razumijem pitanje. Nije  problem samo u navigaciji  , vec i mnogo drugih
opcija kao sto su citanje nekih informacija a koje bez skripta i ne bi isle.
Primjer.
Insert+Ctrl+t, cita duzinu melodije.
Ctrl+Shift+t, cita koliko je do kraja melodije koja se svira.
Alt+Shift+t, cita koliko je odsvirano.
Ctrl+Shift+e, cita kako je podesen Equalizer.
I jos, jos mnogo toga a to upravo radi skript i komande sa tastature koje su
skriptom definisane  a kojih nema u Winampu.
Nadam se da je sada ovo oko skripta nesto jasnije.

Gradimir