[slikom] Re: Win zip!!!

  • From: "Slavko Kovac" <slavko.kovac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jun 2005 22:35:11 +0200

Ako hoces da pretvoris neku datoteku u neki drugi format najbolje da je
prebacis ili otvoris u wordu pa onda uradis ovako:
1. Stisnes lijevi alt pa strelicama odes do "save as" ili jednostavno
stisnes f12,
2. Word ce ti ponuditi ime dokumenta, ti ga prihvatis ili napises kako hoces
pa onda stisnes jednom tabulator,
3. Word ce ti ponuditi opciju "snimi u obliku - pa ponudi onaj format u
kojem ti je originalni dokument.
4. Sada odes strelicama gore ili dolje i pronadjes zeljeni format pa onda
opet pritisnes tabulator.
5. Sada dobijes dugme snimi i prisnes enter ili razmaknicu i to je sve...
Slavek