[slikom] Validator

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 31 Dec 2006 17:03:13 +0100

     Zdravo Nikola,

Postoje validatori i koji nisu online. Ne znam koji editor koristiš za
pisanje html dokumenata. Ako koristiš UltraEdit u njega možeš ubaciti
nekoliko validatora kao što su:
Tidy, HTML validator i slično.
Ja sam to nekada koristio, sada koristim isključivo online validatore. Ovaj
html validator je editor, nažalost nisam mu mogao uvijek pronaći za
najnoviju verziju mogućnost da ga registrujem ali mi se učinilo da je jedan
od boljih editora za HTML dokumente. Imao je izuzetno mnogo komandi sa
tastature. Ima svoj interni validator, to je jedna dll datoteka koju zna da
koristi i UltraEdit pa ga je vrijedilo držati instaliranog samo i zbog te
datoteke.

Gradimir

Od: "Nikola Rundek" <rundekni@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] VAlidator

Zdravo!
Vidjet cu je li problem, Gradimire, u kodovima.
Postoji li koji neinternetski validator?