[slikom] Re: User acount

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Nov 2007 18:50:20 +0100

OK Ande.
Sada razumem kako vam mogu pomoći.
Dakle sve iz foldera Documents and Settings\Naziv vašeg već ispravno
podešenog accounta, iskopirajte negde, pa onda napravite novi account.
Zatim onaj sadržaj koji ste iskopirali na neko drugo mesto, ponovo
premestite u vaš stari account koji ste hteli zadržati ranije podešenim, i
sve bi trebalo raditi.
Na primer ako se taj account zvao Ante, onda ćete uraditi ovako.
Sve foldere i fajlove iz C:\Documents and Settings\Ante iskopirajte na neku
drugu lokaciju, a potom napravite account drugi koji se recimo zove Moj
Drugi Račun.
Kada ste ga napravili, onda se ulogujte na njega, a potom sve foldere i
fajlove koje ste iskopirali na neku drugu lokaciju iz foldera Documents and
Settings\Ante, ponovo vratite u taj folder, i restartujte računar.
Pogledajte onda šta će se desiti.