[slikom] Re: Uklanjanje šumova iz mp3 datoteka

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 May 2006 23:36:53 +0200

ja to radim sa Sound Forge 6.0 i vise sam nego zadovoljan sa tim.ali sve je
to stvar ukusa moras imati na umu da materijal sa kasete snimljen a potom
komprimovan nikako nemoze imati kvalitet studiski obradjenog i snimljenog
materijala.
mada sam ja uspeoda pa recimo devedeset posto suma otklonim. moram da
napomenem da Sound Forge  spada u red za nas slepe dosta slozenim programom
i da trazi dosta strpljenja i igranja sa njim.
nesto od toga moze da se objasni a nesto mora biti individualno nastelovano.
jer kazem zavisi od toga koliko nam je uho osetljivo na muziku.