[slikom] Re: USB stick

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 03 Apr 2014 11:40:25 +0200

 Zlatko,
to je stara tema i barem ti bi trebao imati iskustva s pohranom i medijima.
USB stickovi služe prvenstveno za prijenos podataka a ne arhiviranje. Niti
jedan medij nije pouzdan, pa tako niti hard niti cd/dvd, a flash memorije
spadaju u kategoriju najmanje pouzdanih.
Jedino što je pouzdanije od gore navedenih medija jest cloud, naravno, o
privatnosti podataka neću.
lp, Danijel

Dana 3.4.2014. 10:41, Zlatko Sobočan je napisao:
Pozdrav, Nikola! Hvala na odgovoru kao i ostalima koji su pisali na ovu
temu.Pročitao sam puno postova i ispada da su izmjenjive memorije vrlo
nepouzdani medij. Previše ljudi ima loša iskustva. Neki kažu da im se to
dogodilo sa stikovima provjerenih proizvođača. Niti životni vijek
izmjenjive memorije nije garancija da ćemo moći pristupiti podacima koje
smo na njih pohranili. Čitajući domaće i strane forume o toj temi i o
mnogobrojnim lošim iskustvima, pitam se kako da jedan tako nepouzdani
proizvod ima toliko široku primjenu? Kontaktirao sam poduzeće koje se bavi
oporavkom elektroničkih podataka. Na moj upit postoji li mogućnost da se
spasi bar dio, odgovorili su "90 posto bez problema. To radimo svaki dan."
--eh, što ti je business... :) Naravno, takva usluga uopće nije jeftina.
Lijep pozdrav, Zlatko ----- Originalna poruka ----- Šalje: "Nikola Rundek"
<nikola.rundek@xxxxxxxx>[1] Prima: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>[2] Poslano: 1.
travnja 2014 10:34 Predmet: [slikom] Re: USB stick Pozdrav Zlatko! Ne znam
jeli ti tko odgovorio, jer vidim da se pod ovom sticka pocelo o NVDA. Ja sam
imao takvo iskustvo koje ti opisujes. U mom je slucaju to bio pocetak kraja.
Kada se to prvi put dogodilo, stick je radio jos neko vrijeme. Testirao sam
ga flash testerom koji je pokazivao da je sticku pala brzina
citanja/pisanja.U konacnici je taj stick prestao funkcionirati na oba
racunala koja koristim s dva razlicita operacijska sustava. Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje (Center for Education) "Vinko Bek" Kuslanova
59a 10000 Zagreb, Croatia nikola.rundek@xxxxxxxx[3]
http://www.centar-vinko-bek-zg.skole.hr[4]
-------------------------------------------------- From: "Zlatko Sobočan"
<zlatko.sobocan@xxxxxxxxx>[5] Sent: Monday, March 31, 2014 9:26 AM To:
"SliKom (Grupa)" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>[6] Subject: [slikom] USB stick
Pozdrav svima! Koja su vaša iskustva s USB stikom kojeg odjednom računalo
vidi kao prazan disk? Prije par mjeseci računalo više nije vidjelo
sadržajmog USB diska. No, USB stik sam spojio na stari laptop s Windowsima
XP i ponovo sam mogao do sadržaja. Nakon formatiranja tog stika vratio sam
sadržaj i sve je opet radilo do nekidan. Ovaj put ne pomaže ni laptop s
Windowsima XP. Pokrenem li program za spašavanje i oporavak, vjerojatno ću
dobiti gomilu neupotrebljivih datoteka -- bar je moje iskustvo takvo s nekim
drugim USB memorijama. Ima li tko od vas neko konkretno iskustvo i
konstruktivno rješenje? Lijep pozdrav, Zlatko __________ Podaci o listi: 1.
Web strana: http://www.slikom.info/ml/sl.html[7] 2. Adresa za prijavu:
slikom-request@xxxxxxxxxxxxx[8] u subjektu upisati: subscribe 3. Adresa za
RSS/feed: http://www.slikom.info/feed.xml[10] 5. Podcast: