[slikom] U spomen na Pat price

  • From: "Lista \"SliKom\"" <slikom@xxxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Feb 2009 07:03:13 +0100

    Zdravo svima,

    Poruke sa subjektom "inmemoriam" sam pisao kada su ovo zemaljski život
napustili članovi liste slikom. Ovog puta pišem sličnu poruku ali se ne radi o
članu ove liste. Ove godine 1. februara umrla je Pat price. Većini od vas ovo
ime ništa ne znači. Ona je najzaslužnija za "voice room" koju je lista slikom
koristila baš nekako prije godinu dana a sve pred drugi seminar o slijepim i
računarima održanom u Sarajevu prije godinu dana. Pat je osnivač "Accessible
World" tamo gdje su hostovane te "voice room".

    Pored jezičkih problema lako smo se dogovarali i iskreno rečeno jedna od
rijetkih osoba sa kojom je bilo lako i jednostavno sarađivati, čak mnogo
jednostavnije nego sa mnogim sa ovih širih prostora. Radovala se što će na neko
kraće vrijeme njena ideja zaživjeti i u Sarajevu odnosno na širim prostorima
bivše Jugoslavije. Tada je rekla da nije bolesna da bi rado sjela u avion i
došla lično da to sve prati. I pored teške bolesti i bolesti muža koji je sada
takođe u bolnici do zadnjih dana pratila je rad "Accessible World" a inače
najveći dio svog života pomagala je slijepima živeći tiho i skromno.
Sarađivala je sa skoro svim proizvođačima programa i drugih pomagala za slijepe
zbog toga je bila poštovana i uvažavana od svih njih. Zadnje šta sam ja pratio
je bilo predavanje kojeg su imali predstavnici Freedom Scientific kada su
govorili o "Voice profile" u JAWS verzije 10.0.

    Hvala Pat i neka ti je vječna slava

    Gradimir