[slikom] Re: U gradu info

  • From: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Nov 2008 22:35:01 +0100

Pozdrav! Već sam napisao da se teško odričem stvari koje pouzdano rade, ali
verujem da ću te morati pre ili kasnije poslušati, bude li se ovo dešavalo i
sa drugim sajtovima.
   Za sada mi je prihvatljiviji Gordanov savet, da ovu listu kontrolisem
posredstvom explorera, i zaista na ovaj način moje pitanje uglavnom postaje
bespredmetno.
   Mozda ce ovo nekog iznervirati, ali ne bi bilo lose da zbog nas kojima
kompjuter nije bas jaca strana, Gradimir ili neko drugi izdiktira bar
dvadeset najvazniji vrućih tastera, ili precica kojima bi lakse koristili
internet.
   Ja ih za sada koristim cetiri, i priznajem mnogo mi znace.
  Hvala vam svima na konstruktivnim savetima na ovu temu.