[slikom] Tv karta i problemi

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jul 2005 02:57:16 -0700

pozdrav svima! pre neki dan sam kupio tv kartu u pitanju je litekova kartica wn
fast tv expert i suocio sam se sa nekoliko problema. Jaws ne cita skoro nista u
upravljackom softveru koji ide uz nju, pa sam probao nekoliko softvera iste
namene ali svugde isti problem jaws cuti i samo cuti. Zaboravio sam da napisem
da uz karticu ide upravljacki softver winfast entertaiment centar a isprobao
sam jos i flay 2000 cris tv kao i home theatar. E ovaj poslednji odlicno radi
sa jaws-ovm ali daljinac ni da pipne. Ima li neko neki predlog kako resiti ovo
sa nekim programom koji podrzava moju karticu a pri tom ima mogucnost
upravljanja racunarom preko daljinskog jer moj upravljacki softver nemoze da
kontrolise racunar pozdrav i hvala svima puno u napred na pomoci.
ps.
izvinjavam se zbog duzine poruke.