[slikom] Re: Tri pitanja.

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 7 Nov 2010 14:00:48 +0100

Pozdrav!

Prvo pitanje:
imas poruku u mapi Outbox koja nikako da ode.
Izbrisi ju iz te mape, a onda i iz mape deleted items.

Drugo pitanje: moguce je da se izbacuju neki reklamni prozori... Nisam bas shvatio o kakvom se okviru (frameu) radi. Ja vidim takve reklamne prozore, ali tek kad pocnem recimo preuzimanje necega...

Ja ne poznajem i ne koristim sendspace tako intenzivno da bih mogao pretpostaviti o cemu se radi u trecem pitanju.

----- Original Message ----- From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>