[slikom] Re: Trecina HTML dokumenta

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Dec 2006 22:48:08 +0100

     Zdravo Nikola,

     Ako je to dokument kojeg si ti pisao, velika vjerovatnoca je da imas
neku gresku u html kodu koju nemozes da uocis. Ja koristim online
validatore i tako pronalazim svoje ali i greske u sintaksi samog koda. Moja
predpostavka da neki html tag nisi zatvorio na mjestu gdje je to trebalo da
se uradi.

Pozdrav, Gradimir

Od: "Nikola Rundek" <rundekni@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Trecina HTML dokumenta

Zdravo!
Imam problem.

Kad hocu vidjeti HTML dokument u internet exploreru se on prikaze od negdje
zadnje trecine.
Da budem precizniji, vidim naslov i tekst s kraja dokumenta, a kad pogledam
u source vidim da dokument izgleda onako kako sam ga i napisao.
Ovo mi je prije nije dogadjalo i stvarno ne znam kako ovo rjesiti.
Zna li tko?
Hvala!