[slikom] Trazim knjigu

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista \"SliKom\"" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Sep 2005 06:26:24 +0200

     Zdravo svima!

     I ako ova lista nije namjenjena za knjige, moderatori tolerisu poruke na
temu knjiga. Ono sto ne tolerisu jesu odgovori u stilu, posalji i meni i slicno,
posebno ne tolerisu kada neko ko nudi ili trazi knjigu insistira da mu se pise
na licnu adresu.

     Kada pogledam statistiku pristupa portalu slikom, vidim da je web strana sa
linkovima ka knjigama na trecem mjestu po broju pristupa. Na prvom mjestu je
svakako glavna, prva strana portala. Na drugom mjestu je strana za download a
trece mjesto drzi strana sa linkovima za knjige. Cudi me zato sto niko da
pokrene mailing listu za knjige i ftp server za download knjiga. Istina neki to
obecavaju vec nekoliko mjeseci... ali ce sve izgleda ostati na obecanju...

    Evo i ja trazim jednu knjigu i molim da ako neko nesto zna konkretno da mi
odgovori iskljucivo na licnu adresu. Adresa je: bastono@xxxxxxxx

     Trazim knjigu koja se zove: "U trku sa vjetrom". Autor bi se mogao zvati,
Harold Kvin ili nesto slicno. Radi se o autobiografskom djelu. U vrijeme kada je
pisanje knjige zavrseno autor je bio vec magistar prava. Ukratko, radi se o
slijepoj osobi koja pise o svom zivotu. Izmedju ostalog krajem sesdesetih godina
bio je pogresno regrutovan za odlazak u Vijetnam na ratiste u Americkoj vojsci.
Ovo je iskoristeno kao povod pa je snimljen film koji se zove, "Leptiri su
slobodni". Knjiga je prevedena na Srpsko-Hrvatski jezik i izašla je pocetkom
sedamdestih godina  u izdanju izdavacke kuce Globus iz Zagreba. Zanimljivo je da
je nije snimila ni jedna nasa  biblioteka. Procitao sam samo neke odlomke u
jednom videcem casopisu u drugoj polovini sedamdesetih godina. Ako neko nesto
zna neka pise iskljucivo na licnu adresu.

Gradimir