[slikom] Re: Total Commander

  • From: "Marijan Janev" <janevm@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Jun 2004 10:04:35 +0200

Gordane,
Prije 12-tak godina kada sam krenuo da uchim dos prvo shto sam nauchio bio
je upravo Norton comander i dobro me je sluzhio chitavo ono vrijeme dok sam
radio pod dosom. Medjutim, sada ne vidim razloga da uopshte instaliram ishta
slichno tomu. Lichno meni ne pada
ni na kraj pameti da instaliram josh i total comander pride. Dovoljan mi je
window explorer za sve ono shto mi treba..
Svakako, sve je to u domeni preferencija, a o ukusima se ne diskutira, bar
tako kazhe latinska pogovorka. Nadam se da si suglasan. :-)))
Pozdrav,
Marijan